" Al fin y al cabo, somos lo que hacemos para cambiar lo que somos"

lunes, diciembre 17, 2007

Post nº 100

Hasta aquí llegue por ahora. Éste post es únicamente para celebrar la entrada nº 100 de mi blog. Ahora a por otras 100 más... Espero poder seguir escribiendo. Y espero lograr tener más lectores. Ya que yo me metí un poco más en la blogosfera. Ya me considero bloguera. Con todas las de la ley. Y ahora amigos, a seguir blogueando hasta que el cuerpo aguante!
Bienvenidos a mi casa virtual!







Fins aquí he arribat per ara. Aquest post és únicament per a celebrar la meva entrada nº 100 del meu blog. Esper seguir escrivint. I esper aconseguir més lectors. Ja que m'he ficat quasi de ple a la blogosfera. Ja em considero una bloguera amb tota regla!
I ara amics, a seguir bloguejant fins que el cos aguanti!
Benviguts a ca nostra virtual!

1 comentario:

Anónimo dijo...

Enhorabona i que arribis al 1000 i pico, encara que l'important no és la quantitat sinó la qualitat. Endavant!!!