" Al fin y al cabo, somos lo que hacemos para cambiar lo que somos"

miércoles, septiembre 20, 2006

SoM DiPloMaDa!!!

Genteta...
SOM DIPLOMADA!!!
SOY DIPLOMADA!!!
D'alguna manera avui acaba lo que algun dia vaig començar.
Y como me acaban de decir, hoy es el primer día del resto de mi vida jejeje!!! La etapa académica termina. Empiezan otras etapas. Otros sueños. Otras motivaciones. Otros ciclos. Otras cosas por las que vivir.
Gràcies a tots els que m'heu apollat aquests dies. Aquests anys. I pensar que me pereixia impossible. No és per tant, potser, però estic contenta d'haver acabat ja! Per jo això significarà començar de nou. Deixar enrera un passat que ja és hora que el deixi. Començaré conservant el que tenc ara. Que no és poc. Amics. Família. Ell. Moltes gràcies!
Avui, a més és l'aniversari del meu PARE! Molts d'anys papa! Qui hagués dit que acabés la carrera el dia que tu fas anys? jejeje... Ho celebram!
De cada dia, me sent més LLIURE! i creu-me que me queda a mida aquesta paraula.
Una abraçada gegant per tots!
I ara... Endavant!

1 comentario:

Daniel Vásquez P. dijo...

oeoeoeoeoeoeoeoeoo!!!!
NIna diplomada!!!!!!!!
Te lo curraste chikilla...
Te kiero mucho.
Argg.. que orgullo....
te liebo